[Return]

Report a post

Preview
>>14733

I read on about Edward Hyde's Christmas story. In fact, I have quite a few motifs on this topic. 3 different backgrounds... The roast at home, at the Christmas market and the roast at the Christmas hut. Among other things, spit roast, young goats in 4 different hair colors. When I have finished reading the story, Tanja-Mars will be the waitress again and serve the roast.

Oh yes, I still have the oven pictures. It will then be a link again. Is it allowed to post the link under lit, i.e. under Edward's Christmas story?

Ich habe was Edward Hyde´s Weihnachts-Geschichte angeht, weiter gelesen. Tatsächlich habe ich zu diesem Thema etliche Motive. 3 verschiedene Hintergründe... Der Braten zu Hause, auf dem Weihnachtsmarkt und der Braten an der Weihnachtshütte. Unter anderem Spießbraten, junge Ziegen in 4 verschiedenen Haarfarben. Wenn ich die Geschichte fertig gelesen habe, wird Tanja-Mars wieder die Bedienung sein und den Braten servieren.

Achja, ich habe ja auch noch die Ofenbilder. Es wird dann wieder einen Link eben. Darf man den Link auch unter lit posten, also unter die Weihnachtsgeschichte von Edward?
Post number No.14748
Board Artificial Intelligence
Optional. Describe what's wrong with it.