[Return]

Report a post

Preview
>>14733

>I had a look at Tina's Story. It's a nice comic.
Thank you. In fact, the comics were a way to use good motifs but with display errors anyway. Misrepresentations were simply covered with a speech bubble.

For a somewhat sticky character, you have to write at least 8 sentences about the characteristics of the character. These sentences must always be inserted again in the same way in the next prom text. The omission of the textiles alone distorts the result.

In order to maintain the balance of the description in the text, it helps to repeat parts of the text. However, this can also lead to further image errors. Double hands, arms or legs. The AI cannot be calculated. You test a lot. You invest too much time in it.

I invest too much time in it. Therefore, my results are relatively good. Here is just a small insight into the scope of the current image descriptions (promt) Details remain secret. It is enough if I fill the Internet with it.

----------

Danke. Tatsächlich waren die Comics eine Möglichkeit gute Motive aber mit Darstellungsfehlern trotzdem zu benutzen. Falsche Darstellungen wurden einfach mit einer Sprechblase überdeckt.

Für eine einigermaßen gleichbleibenden Charakter muss man minderstens 8 Sätze schreiben über die Eigenschaften des Charakters. Diese Sätze müssen immer gleichbleibend im nächsten Promttext wieder eingefügt werden.

Alleine das Weglassen der Textillien der Charakter verfälscht das Ergebnis. Um das Gleichgewicht der Beschreibung im Text zu waren, hilft es, Textteile zu wiederholen. Das kann aber auch zu weiteren Bildfehlern führen. Doppelte Hände , Arme oder Beine. Berechnen lässt sich die Ki nicht. Man testet viel aus. Man investiert zu viel Zeit dafür.

Ich investiere zu viel Zeit dafür. Daher sind meine Ergebnisse relativ gut.
Hier nur mal eine kleine Einsicht in den Umfang der momentanen Bild Beschreibungen (Promt) Im einzelnen bleiben Details geheim. Es reicht aus, wenn ich das Internet damit fülle.
Post number No.14755
Board Artificial Intelligence
Optional. Describe what's wrong with it.